Artúr gasztro blogja

Étterem: Smart Kitchen (2021)

2021. október 06. 16:30 - II. Liberális Artúr

Honlap/étlap: https://www.smartkitchenbp.com/fish-bar-menu
Árfekvés: kb. 3 000 Ft/fő
Konyha: kínai

A története: A Smart Kitchen állítólag egy kínai gyorsétteremlánc, és minket ért a megtiszteltetés, hogy Európában elsőként Budapesten nyitottak meg 2018-ban, azóta már három üzletük van összesen.

A hely: Mindhárom forgalmas, belvárosi helyen van, én a Teréz körútiban jártam. Szóval jól megközelíthető, a város zaja pedig csukott ajtónál nem zavaró.

A beltér: A vámház körúti csak elviteles, itt le is lehet ülni pulthoz vagy egyszerű asztalhoz, igazi gyorséttermi fíling. Bár van némi kínai dekoráció, igazából semmivel sem különb mint bármely más klasszikus kínai gyorsétterem; nincs sem egyedi hangulata, sem kicentizett gyorséttermi rendszere.

A kiszolgálás: Ahogy írtam, épp olyan, mint egy kínai büfé, azaz ki van rakva a pultra az ételek sokasága, amit kiválaszthatsz. A különbség, hogy itt te magad szeded ki, de erről később. A kínai pultos rendkívül kedves és barátságos volt.

Az árak: Főétel 1 500 Ft körül van, teljes menüsor (már ha lehet ilyenről beszélni kínai esetében) kb. 3 000 Ft-ból jön ki egy főre. Szervízdíj nincs.

Az étel: Visszatérve a kiszolgáláshoz, a hely értelmét az adja, hogy te pakolod rá a tányérra a nyers összetevőket, amiket a pultos frissen megsüt a tök vagányan kinéző, forgó vokokban, szóval mindenképpen friss ételt kap a vendég. Az íztől nem estem hanyatt, nem éreztem különbséget egy normál kínaihoz képest, de ez inkább engem minősít. Az adagok nagyok, főleg ennyiért.

Az élmény: Jó pont a kiszolgálás és a friss, nagy adag étel, rossz pont az íz, negatívba hajlóan semleges a hely (ezen nem segített a konyhából érkező dohányfüst). Azzal továbbra sem tudok mit kezdeni, amikor a vendég állítja össze a saját ételét. Mármint értem a koncepciót, de személy szerint én azért járok étterembe, mert nem a saját főztömet akarom enni. Összességében tehát inkább pozitív a benyomás, végszükség esetén nem rossz választás, de ha kínait akarunk, érdemesebb a kínai negyedbe menni.

Szólj hozzá!
Címkék: étterem kínai

A bejegyzés trackback címe:

https://arturgasztronomia.blog.hu/api/trackback/id/tr8016706710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása