Artúr gasztro blogja

A blogról...

2021. szeptember 18. 14:16 - II. Liberális Artúr

A Kádár-kor gyermeke vagyok, tehát képzelhetitek, milyen ételekhez vagyok szokva :D Egyetemista koromban kezdtem éttermekbe járni, hogy egyek egyszer egy héten legalább főtt ételt. Ez a szokásom azóta is megmaradt, továbbra is hetente egyszer elmegyek valahova, rendszerint új helyre. Kezdetben persze ez menza volt, később gyorséttermek, feleségem miatt azonban kénytelen lettem nyitni magasabb szintre is, ami magamtól eszembe se jutott volna. Kösz drágám, annyi minden mást vehettünk volna abból a pénzből... Bár főzögetni főzögettem, rendszeres gyakorlattá ez csak a járvány beköszöntével vált.

Mindezt csak azért írom le, hogy lássátok: egy senki vagyok, teljesen laikus. Nem értek a gasztronómiához, nincs jó ízlésem, ezért kezeljétek fenntartásokkal az írásokat, amelyek nem kritikák, hanem élménybeszámolók.

Nem hobbim a konyhaművészet, de az egyik legnagyobb örömforrás a "comfort food", szeretek tehát enni, így sok minden az utamba kerül, és mivel blogolni azért kezdtem, hogy minél több tapasztalatomat feljegyezzem, adott volt a sok száz étteremmel a hátam mögött, hogy ebből is legyen valami. De nem csak éttermek okoznak gasztroélményeket, hanem mindenféle termékek a boltok polcairól, receptek, érdekességek, akár diéták is.

Az éttermi beszámolókhoz némi magyarázat: Az árfekvést az alapján állapítom meg, hogy mennyi egy előétel-főétel-desszert-ital kombó átlagosan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arturgasztronomia.blog.hu/api/trackback/id/tr2716692430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása