Artúr gasztro blogja

Étterem: Spíler (2017)

2021. július 11. 07:53 - II. Liberális Artúr

Diszklémer: Nem értek a gasztronómiához, nincs izlésem, nem tekintendő a leírás komolyan vehető véleménynek.

Honlap: http://spilerbp.hu/spiler/hu
Árfekvés: kb. 5 500 Ft/fő
Konyha: vegyes
Étlap: http://spilerbp.hu/shanghai/hu/etlap-itallap

A Spíler 2012-ben nyílt a Gozsdu-udvarban a Zsidai-birodalom részeként. A koncepció, ahogy más blogok írták, ál-romkocsma vagy poszt-romkocsma, azaz kicsit retrós-lepukkant a dizájn, de közben nagyon is odafigyelnek mindenre és minőségi. Jó értelemben szedett-vetett, azaz egyszerre bisztró, kocsma, diszkó, kiülős és beülős hely, magyaros, ázsiai és gyorskajával, italokkal.

A belső leírástól most eltekintenék, mert tényleg annyira sokféle, hogy hosszú bekezdéseket lehetne rászánni, de annyit nem ér meg, és különben se vettem szemügyre mindent alaposan. Viszont annak szentelnék némi helyet, hogy előre felmentsem a helyet ítéletem alól. Tudniillik sosem szerettem az éjszakai életet; sosem értettem hogy lehet zajban és tömegben kényelmesen meglenni, és még alkoholizálni se szeretek. Szóval a zene túl hangos, a tömeg túl nagy, így már alapból nem mennék ilyen helyre (ha nem hívtak volna meg :D). A kiszolgálás sem volt túl gyors, pedig nem volt túlságosan tele a hely, hogy annyira elfoglaltak legyenek.

Ahogy írtam, a választék vegyes, ugyanakkor bisztrósan kicsi (ld. az étlapot). Megint el kell mondanom, hogy nyilván nem ettem és ittam végig a menüt, szóval nem tekintendő szentírásnak a beszámolóm, de az eddig tárgyalt helyek közül itt volt a legrosszabb minőségű. Ez főleg azért gáz, mert egyúttal ez volt az eddigi legdrágább hely is, ráadásul a környék tele van minőségi helyekkel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arturgasztronomia.blog.hu/api/trackback/id/tr6016618900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása