Artúr gasztro blogja

Termék: Békanő

2021. augusztus 12. 07:30 - II. Liberális Artúr

Ismerős a Tikkadt szöcske nevű magyar kóla? Amikor először kóstoltam, még kellemesnek találtam, másodjára már a tipikus olcsó kóla íze volt. Nem tudom azért, mert változott az ízlésem vagy az ő receptjük.

Valamilyen csoda folytán a cég meg tudott maradni, és újabb termékükkel találkoztam: a Békanő limonádé-családdal. Két ízt láttam, az egyik levendulás, a másik uborkás. A levendula nem érdekel, az uborkás limonádékat viszont szeretem, mióta pár éve egy ázsiai étteremben volt hozzá szerencsém.

Nemrég ugye a Sprite jött ki ezzel az ízvilággal. Túl van benne tolva a cukor, de nem rossz. A Békanő esetében külön pozitívum, hogy elvileg természetes, de mivel nem hiszek a természetes összetevők felsőbbrendűségében, ezért még fontosabb, hogy nincs benne túl sok cukor. Nem szeretem, hogy manapság minden túl fűszeres és nem lehet érezni a valódi ízt.

Szóval minden rendben eddig, csakhogy ez nem egyszerűen uborkaízű üdítő, ez kissé megtévesztő; ugyanis az íz uborkasalátás fokhagymával és kaporral. A fokhagymát ebből annyira nem éreztem, a kaprot igen. Szóval valami olyasmi, mintha anyád ubisalijának a levét innád, csak kicsit édesebb és szénsavasabb.

Érdekes elgondolás, nem elhibázott szerintem, én is gyakran vágytam már sós italokra, de csak a leves olyan, minden más édes. Nem mondom, hogy legyen palackozott pörköltszaft, de mindenképpen üdvözlendő, hogy vannak újítások.

----------

Update 2019 szeptember: Azóta megjelent a csípőspaprikás íz is, ami alapvetően engem egy édesebb szörpre emlékeztet csípős és paprikás beütéssel. Nem jó, de legalább más.

Update 2021: Azóta jöttek más ízek is. hazudnék, ha azt mondanám, hogy rendszeresen veszek belőlük, de mindig kipróbálom, mert vicces.

Szólj hozzá!
Címkék: termék Békanő

A bejegyzés trackback címe:

https://arturgasztronomia.blog.hu/api/trackback/id/tr7616657298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása