Artúr gasztro blogja

Étterem: Lehel Íze Gyorsétterem (2018)

2021. augusztus 06. 22:25 - II. Liberális Artúr

Az első Facebook-bejegyzés 2014-es, de nyilván egyidős a Lehel piaccal vagy akár annál is régebbi lehet a Lehel Íze Gyorsétterem. Nem lesz hosszas a bevezető, egy tipikus menzajellegű önkiszolgáló étteremről van szó, amire ugye a Főzelékfaló-hálózat is épült.

A hely belülről is ezt a szintet hozza, van egy korláttal kialakított sor a pultok előtt; ennek elején tálca, és ahogy haladsz, a menzásnéniktől kiszolgálóktól kérheted, amit enni szeretnél. A sor végén fizetés, majd leülsz enni. Különösebb belső dizájn nincs, a szennyessel nem tudom mi a szokás, mert nem láttam se asztalon hagyott tálcákat, se tálcalerakót, így picit bolyongtam, amíg el nem jutottam valahogy az eldugott mosogatóhoz.

A választék jellegzetes menzás koszt, hagyományos levesek, sültek, köretek vannak, elég sokféle. Az adagot és a minőséget az ár írja le tökéletesen, a menük ugyanis 700 - 1 000 Ft közöttiek, azaz viszonylag kis adagok vannak elég tragikus minőségben. Legalábbis amit én ettem, az elég rosz volt, de a Facebookos értékeléseket olvasva sokan kedvelik a főztjüket, szóval lehet csak én fogtam ki rossz napot/ételt. Panaszkodtak a kiszolgálásra, nekem viszont azzal nem volt semmi bajom.

Szóval tényleg csak azt tudom mondani, hogy hozza az 1980-1990-es évek önkiszolgáló menza fílingjét minden tekintetben hozzá passzolóan alacsony árral, és ez látszott a nyugdíjas vendégseregen is. Nosztalgiázni és elborzadni, vagy olcsón meleget enni jó, de nem kívánom vissza a gyerekkoromat.

Szólj hozzá!
Címkék: étterem magyaros

A bejegyzés trackback címe:

https://arturgasztronomia.blog.hu/api/trackback/id/tr2016651340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása