Artúr gasztro blogja

Étterem: Komachi Bistro (2016)

2021. augusztus 21. 14:33 - II. Liberális Artúr

Honlap: http://komachi.hu/
Árfekvés: kb. 3 000 Ft/fő
Konyha: japán
Étlap: http://andantehostel.com/komachi/#menu-item-620

A Komachi Bistrót 2014-ben nyitotta egy akkor már több mint tíz éve Magyarországon élő japán azzal a céllal, hogy a szokásos szusizós helyek helyett egy olyan éttermet nyisson, ahol a hétköznapi japán ételeket készítik el. Ahogy a nevéből is látszik, nem egy ínyenc éttermet próbáltak létrehozni, hanem egy kocsmaként is funkcionáló, gyors ebédre is alkalmas bisztrót.

A hely maga a bulinegyedben van, szóval könnyen megközelíthető (persze nem autóval). A berendezés egyszerű, kicsit japános hangulatú, nekem mint magas embernek itt-ott kissé szűkös. A teret paravánokkal könnyen le tudják zárni igény esetén. A kiszolgálás gyors, korrekt, az árak nem drágák egyáltalán, inkább olcsók.

Kicsit idézőjelbe teszi az egész posztomat, hogy nem vagyok oda annyira az ázsiai ételekért. A miszo leves és a szusi még oké, azoknak karakteres az ízük (bár ez utóbbinál erről inkább a vaszabi és a szójaszósz tehet), de a többi nekem jellegtelen szokott lenni. És itt pont szusi nincs. A választék nagyobb része a házikészítésű tésztalevesekből áll (ramen, udon), és természetesen van japán tea, üdítők és alkoholos italok.

Mint említettem, nem vagyok oda sem a ramenért, sem az udonért, és noha igen tartalmas levesek és végtelen variációkban lehet sokmindent belepakolni, nekem egyenízűek. Egy Japánt jól ismerő ismerősöm szerint a hely autentikus, szóval figyelembe véve az olcsóbb árfekvését, egyszer simán ki lehet próbálni, ha meg akarod ismerni a hétköznapi japán ételeket. Ha pedig szereted a japán konyhát, biztosan gyakrabban visszatérsz.

Szólj hozzá!
Címkék: japán étterem

A bejegyzés trackback címe:

https://arturgasztronomia.blog.hu/api/trackback/id/tr3116666544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása